28 de gânduri despre &8222;Gâdea, Ciutacu, Dumitrescu, Badea – Cvartet de coarde&8221;

  1. Mă tot uitam să înţeleg ce lipseşte.
    Multe.
    La Antene e cel puţin un cor de madrigal.
    E o adevărată impietate să nu apară ciudaţi ca (deşi sunt importuri) SRS, Mugur Ciuciuvică, Nistorescu, Oana Dobre cu „grebla” la purtător, ori din şeptelul lăptos local, Dana Grecu, vaca isterică ori Ma’am Scrofirea sau de ce nu, generatorul de rănjete hienice, V. Stan sau Radu Tudor. Mai pe scurt, cam toţi mangajaţii de acolo.

    Apreciază

  2. Bine zis coarde masculine.Toti vor sa para jurnalisti obiectivi chiar mai mult… te-ar lua si la palme daca nu esti de acord cu ei, si cand, de fapt prostesc poporul iar ei incaseaza mii de euro pe seama privitorilor la tv.pentru sunt multi prosti in tara asta si ei stiu asta, dovada alegerile prezidentiale din 2009.
    Asta nu inseamna ca nu spun adevarul, dar modul lor de manifestare, aroganta,falsa superioritate lasa mult de dorit. Ce mai conteaza cand castigi 10.000 euro lunar pe seama prostimii. Ceea ce face Base si pd-l
    fac si ei dar in alt registru. Imi este scarba de toti si de toate.

    Apreciază

    1. Exact asta le-aş reproşa şi eu, dincolo de felul dezgustător în care mănâncă rahaturi cotidian… Faptul că au demonetizat orice adevăr jurnalistic şi au aruncat în derizoriu meseria pe care, cică, o profesează…

      Apreciază

  3. Ăştia când nu se-ncordează se-ncordesc. Şi ciordesc. Vocal-instrumental, ei fiind instrumentele altora (vorba aia, da’ sforile păpuşarului cin’ le manevrează?)
    Ca-n codru, frate. Şi oricât s-ar acorda (sau acordi??? ) tot fals le iese. Reuşit stop-codru, Baricada. Sunt cu totul de acord, cu mâna pe cord.

    Apreciază

  4. boul ala de dumitrescu s-a mutat la antene? n-am stiut. s-a vandut bine. de fapt, fraierii sunt de obicei aia care platesc. asta, oricum, nu diminueaza din „calitatile” sale de „jurnalist de bine”.
    trebuie sa remarc pozitiv ca, in sfarsit, specimenul si-a gasit loc printre celelalte maimute.

    Apreciază

  5. niste cordoane ombilicale in jurul lui motanel sa mai suga si ei ceva,iar badea are cordonul asa de mare de isi pierde echilibrul,au si moacele de cer pumni.Imi place ce poze frumoase cum le zicea bunica mea,faci si tu si galetusa cu pensule.

    Apreciază

Lasă un comentariu