32 de gânduri despre &8222;Daniel Funeriu şi Bac-ul din 2011&8221;

      1. Ai uitat deja de răspunsul lui Funeriu, un coleg – două colege este substantiv neutru, sau m-am zăpăcit eu de tot ?

        PS În graba mare nu cred că am apăsat pe e și-mi cer scuze.

        Apreciază

  1. Haideti, bre, nu mai fiti asa rai! Funeriu a explicat ca se gandea la cuvantul „cadru” care e de genul neutru si la care facuse referire un antevorbitor al sau de la tribuna shParlamentului, dar din viteza a zis „coleg”.
    Nu e deloc prost omul asta, ba din contra. 😉

    Apreciază

    1. uite chiar ma surprinde faptul ca cei de la Baricada au neglijat-o pe madam Grecu pana acum. Nu de alta dar duduia nu cred ca face diferenta intre moderator si inchizitor, pentru ea par a fi totuna. Nu stii sa o iei in serios sau sa te pui pe jos de ras.

      Apreciază

  2. ce-a ajuns bacalaureatul, dictare de clasa a IV-a. Eu zic sa puna invatatori incepand cu clasele primare, invatamantul gimnazial, liceu si facultate. Am vazut ca si la nivel universitar sunt multi care abia stiu sa scrie si au nevoie de domnul invatator care sa le mai dea cu indicatorul peste mana.

    Apreciază

  3. Din păcate, învăţământul, nu doar la noi, migrează dinspre formarea elitelor înspre excursia de turmă. Cu căţel şi cu purcel, dascăl şi învăţăcel, pentru că şi la cadrele didactice a scăzut mult calitatea prestaţiei. Ba şi interesul pentru ea, la salariile alea… Proful/profa au ajuns cea mai la îndemână imagine a ratării, exemplare tipice de „luzări”, în vreme ce favorizaţii soartei în ţara asta, ăia care este, ştie ei, nu numai că n-au complexe de inferioritate din cauza prostiei, dar au transformat-o într-un mod de a-i umili pe fraierii care-au pierdut 15-20 de ani de viaţă învăţând căcaturi care n-ajută la nimic, în loc de cursuri intensive de alba-neagra, schimb valutar-viteză, speculă cu tot felu’ de chestii şi alte forme benigne de pescuit în ape tulburi.
    Experienţa istoriei recente, aia care nu se-nvaţă la bac, ne arată că cei care cresc şi trăiesc în spiritul respectului legii, al civisnmului şi responsabilităţii, curăţeniei, ordinii şi autodisciplinei se pregătesc de fapt pentru o carieră de gazde (tot mai puţine şi mai subnutrite) ale unor paraziţi (tot mai mulţi şi mai graşi). Numa’ că-n ţara asta până şi paraziţii sunt atât de tâmpiţi încât, în loc să trăiască în simbioză, îşi ucid gazdele. Deci, ne vedem în şanţ.
    Si cu un baci ca Funeriu la bâtă… ăsta, cârmă, are şcoala toate şansele să ajungă acolo mai devreme decât în cele mai pesimiste previziuni ale analiştilor cu bacul luat pe cinstite…

    Apreciază

  4. Mai este, mai este…. Staţi sa vedem rezultatele concursului de fixare pe posturi al profilor… eu, unul, mă aştept să fie o replică aproape exactă a bacului de anul ăsta: reproşuri de probe prea grele, de note prea mici, de corupţia sistemului, de contestaţii şi încă un lanţ de tocşouri pe tema „aşa profi, aşa elevi”. Răbdare încă o zi-două, că vine….

    Apreciază

  5. promovabilitatea la bac anul acesta a fost 45,5%. In anumite orase precum Constanta promovabilitatea ar fi fost mai mare, deoarece camerele de supraveghere au fost puse pe hol si nu in salile de clasa (prietenii stiu de ce). Stau si ma inteb daca si in acele orase camerele ar fi fost puse acolo unde trebuiau promovanilitatea oare ce procentaj ar fi avut ?

    Cand ii aud ca vai mie subiectele au fost imposibile, desi stiu sigur ca au fost elevi care au invatat si nu au mers pe sustache la bac si au luat note mari, mi se face sila. La noi prostia intotdeauna are o scuza. Probabil ca de aceea merg lucrurile atat de bine in tara romaneasca.

    Parerea mea e ca la felul in care merg lucrurile cu invatamantul la noi, mai bine s-ar scoate de tot scoala si care o vrea sa invete, sa invete pe cont propriu, care nu, treaba lui. Decat sa investeasca ai tai atatia bani in educatie, iar dupa ani buni de scoala iesi mai prost decat inainte mai bine stai acasa.

    Apreciază

    1. Cât o fi şcoala de proastă, tot mai bine-n bacu’ noastră… de fapt, nu asta voiam să spun. Proastă sau nu, eu încă mai cred că în majoritatea cazurilor, le-a fost suficient absolvenţilor să sta dracu’ treji la şcoală şi să mai înveţe o oră-două acasă. Parcul de lângă blocul meu era plin în primăvară de evadaţi de la şcoală, ieşiţi să privească cum creşte iarba, şi nu numai. Credeţ’ ori nu, veneau profi şi diriginţi după ei în parc. Haideţi, mă copii, la ore, că vine bacu’ azi-mâine. Du-te, lasă-ne dreacu’n pace, ej’ nebună? Ce să facem la şcoală, cu toţ’ tâmpiţii? … nu se duceau, şi-acu plâng.
      Zilele aste povesteam la radio trebi de genu’, şi se bagă-n vorbă la telefon o mamă eroină: că cât am investit în ore particulare, că cum m-am rugat la Dumnezău. Madam, daca fiu’ mamii lui de bou nu vrea să înveţe, cum ţi-ai imaginat că ora PIERDUTĂ lângă meditator, cu ochii pe geam şi mintea la fete l-o sălta peste pragul minim al bacului? L-ai neglijat ani de zile, că-ţi făceai vile, şi-au hop tranzacţia: „io dau banu’, fă matale om din el”? Aşa se cumpără reuşita? Mi-a închis.
      Sună alta: şcoala privată e succesul, la stat sunt numai incompetenţi. Zic: ce liceu privat aţi absolvit? Zice: nu liceu, facultate, şi-mi susură un nume gen Harte, Goldiş, Maior, de-astea. Am studii superioare şi sunt foarte mulţumită de şcoala aia. Aveţi diplomă, domană, zic eu; studii n-aveţi. Şi nu faceţi greşeala să confundaţi hârtia aia cu competenţa pe care ar trebui, teoretic, s-o ateste oficial.
      Mi-a-nchis şi asta. De-astea-i învaţă la şcoală, mai nou? Să-nchidă telefonul fără un ‘mnezeii mă-tii, măcar aşa, de ochii lumii ?

      Apreciază

  6. Draga Emil iti trimit alaturat o invitatie redactata de catre amicii din USL cu privire la disponibilitatea mea pentru dialog. Daca ai ocazia sa vorbesti cu Daniel Morar? Kelemen Hunor explicandu-i lui Emil Boc despre cum UDMR nu poate sa faca presiuni numai asupra DNA. (Va astept si la mine pe blog)

    Apreciază

Lasă un comentariu