17 gânduri despre &8222;Boctoberfest reloaded&8221;

  1. tzambalul e obiect muzical din sud. la noi in Ardeal nici macar tiganii nu au tzambal. se canta cu acordeon, gorduna, vioara, chitara, trompeta (chiar exista si un fel de vioara cu trompetica fixata la strune – scoate un sunet foarte interesant). la suflatoare, ca am pomenit de trompetzica, ar mai fi: tulnicul, taragotul, fluieru – foarte rar naiul -, dar mai exista si varianta trombonului pentru persoanele care vor sa politizeze pana si bocfest-ul 🙂

    Apreciază

    1. Am fost la o nuntă bihoreană, la Băile Felix… Pe lângă faptul că am filmat toată noaptea orchestra, după, mi-am promis să nu mai merg niciodată la nicio nuntă în vechiul Regat… Excepţie va face nunta băiatului meu şi, cine ştie, viaţa îţi rezervă de toate, poate celelalte nunţi la care voi participa în calitate de mire… 🙂

      Apreciază

  2. si uitai de dobas (cel cu toba)! vaii-vai! 🙂
    avem, traditional: primasul (de obicei cu vioara si de-ale gurii), contrasul (de obicei cu gorduna, dar poate fi si cu acordeonul) si dobasul (cel cu toba).

    Apreciază

    1. Frumoase-s nunţile-n Ardeal, ce mai, comit deja un pleonasm în exprimare… Tizule, încă o dată îţi cer scuze pentru faptul că nu m-am ţinut de cuvânt cu scena Tamarei…

      Apreciază

  3. Ca de obicei, amuzant şi frumos lucrat.
    Boctoberfest cu toate piedicele, a ajuns deja la ediţia a IIIa. Domnul Emil Boc interpretează partitura şefului la orice instrument: acordeon, tzambal, joagăr, coasă… 🙂

    Apreciază

Lasă un comentariu