5000 DE EURO PENTRU NAŞU’ GEOANĂ, SĂ TRĂIASCĂ ŞI SĂ MAI IA!

O înregistrare video în care liderul PSD Mircea Geoană apare luând bani de la o persoană, care ar solicita în schimb obţinerea unui loc eligibil în alegeri, a fost postată recent pe Internet. În înregistrare, Geoană apare luând un teanc de bancnote de la o persoană care nu apare în film, văzându-se doar mâna care îi oferă preşedintelui PSD suma. Geoană apare aşezat, luând “donaţia” dar fără a spune ceva. În schimb pe înregistrare se aude o persoană, care după voce ar fi o femeie.

Secvenţa primirii banilor de către Geoană apare de două ori, însă vocea feminină se aude cursiv. Aceasta spune: „Eu am aici 5.000 de euro, contribuţia mea la campanie. Dar, mă rog, vă ajută pe dumneavoastră acum, dar asta e contribuţia mea în pregătirea unui loc eligibil. Îmi cer scuze că sunt aşa. Am crezut că am şi eu un plic”. Înregistrarea durează 18 secunde, iar atât imaginea, cât şi sonorul sunt de slabă calitate.

Aparent o coincidenţă, fragmentul de peliculă a fost postat pe Youtube la numai o zi după ce fosta consilieră lui Geoană a anunţat pe blogul său apariţia filmuleţului. Anca Alexandrescu, ex-consilieră şi a lui Adrian Nastase, a descris pe blog, sub forma unei adresări directe către actualul lider PSD, faptul că a văzut o filmare în care Mircea Geoana ar apărea în postura de naş al listelor electorale: „Mircea Geoană trebuie să îţi spun că am vazut cu ochii mei filmarea când cineva din partid îţi dă o sumă de bani pentru campanie şi îi bagi cu nonşalanţă în buzunar. 5000 euro! Iţi amintesti despre cine este vorba? Hai, contrazice-mă dacă poţi!”, scrie Anca Alexandrescu.

Previzibil, Geoană, Năstase, Hrebenciuc şi alţi exponenţi social democraţi au categorisit filmul drept “făcătură” şi “murdărie”…

2 gânduri despre &8222;5000 DE EURO PENTRU NAŞU’ GEOANĂ, SĂ TRĂIASCĂ ŞI SĂ MAI IA!&8221;

Lasă un răspuns

