1 MAI

25 de gânduri despre &8222;1 MAI&8221;

    1. Ale mele-s, mulţam de aprecieri, dar tot cred că eşti prea generos când aduci vorba de „geniu”. Îi datorez prezenta serie de pamflte, în mare parte, lui HULTAN, el m-a îndemnat să-mi croiesc un blog, în campania prezidenţialelor, la vremea la care postam pe site-ul lui. Iar constanţa, atâta cât e, v-o datorez vouă, cei care îmi demonstraţi că există ecouri chiar şi atunci când ai impresia că te dai cu capul de pereţi într-o cameră capitonată cu cauciuc…
      Cât despre Băse, raportat la alternative, şi mie îmi place, dar face parte dintr-un peisaj în care nu întotdeauna nuanţele îi sunt favorabile…

      Apreciază

      1. Oricum ramane o doza de genialitate sau cel putin de imaginatie analitica. Excelent.
        Daca ai putea sa faci ceva cu Gheorghe Stefan sau mai multe cu Nina Iliescu ar fi super 😉

        Apreciază

      2. Preia fără probleme, îţi mulţumesc chiar, o simplă precizare a sursei e mai mult decât suficientă. Cât despre Pinalty şi Nina, ok, îi trecem la răboj, problema e că nu prea sunt de găsit poze HQ cu baba…

        Apreciază

      3. Pfuai ce dur ai fost – „baba” – ; trebuia harca sau hoasca, e cu tenta atenuata 😛
        Ar fi super sa imi spui 2-3 vorbe despre tine, cum lucrezi, ce te inspira chestii din astea ca sa scriu ceva pe blog la mine. Nu de alta, dar vreau sa fac o galerie cu pozele tale si na, tre sa si scriu ceva.
        PS: La mine pe blog n-o sa gasesti chestii anti-basesciene 😉

        Apreciază

      4. Ok. Am să-ţi trimit câteva cuvinte pe mail. Scuze pentru reacţia întârziată, gen Guvernul Boc, dar nu ştiu din ce cauză comentariile tale ajung în spam şi, în condiţiile astea, îmi ia ceva timp… Salutări!

        Apreciază

  1. voi astia (tu, hultzanu, etc.) ajungetzi sa complexatzi neshte tinere talente ca noi, ce mai avem putzin si trecem la cele veshnice !

    si te rog formos sa nu’l lasi in pace nici chiar pe base (si ai lui)…

    Apreciază

  2. esti tare ,,bebinio´´daca te intalnesti cu Mircea Pleoapa asta sau cum ii zice ca am si uitat care-i titlul lui zii tu te rog de aia 25000 de euroi…mi-i da acum sau mai tarziu ?…ca sa stiu si eu cand vin acasa.

    Apreciază

  3. Mesagerule, eşti ziarist! Deontologic asta înseamnă că-l plesneşti pe cel ce greşeşte! Al nostru ori al vostru! Măse ori Băse a dat-o-n bară e taxat! Aşa mi se pare corect! Nu suntem o naţie de aplaudaci!
    Aşa a ajuns cu Ceaşcă erou între eroi! Dacă nu-l pupau toţi pitpalacii în dos, tratându-l ca pe un zeu poate mai avea o frână!

    Apreciază

    1. Doina, ca de obicei, o doamnă!
      Sărutări de mâini şi te asigur că încă nu am uitat de celebra „clauză de conştiinţă”, cu care noi obişnuiam să isterizăm angajatorii din presa post-comunistă a finelor de ani ’90…

      Apreciază

  4. umorul este umor. te rog loveste fara discriminare si in stanga si in dreapta, indiferent ce nume poarta subiectul analizat: base, geoana, iliescu etc. De exemplu mie nu-mi place base dar poate imi place prostanacul de geoana, dar asta nu inseamna ca nu ma distrez copios vazand o caricatura a prostanacului.
    multumim

    Apreciază

    1. Comandante, când o să ai puţină vreme, te rog să sapi până la fundul blogului… Vei constata că Băselu şi ai lui sunt la fel de prezenţi ca şi ceilalţi „spectrali politici”. Totul ţine de evenimentele aflate cât de cât „la ordinea zilei”. Şi noi vă mulţumim şi vă mai aşteptăm…

      Apreciază

Lasă un răspuns

