10 MAI, Ziua tuturor românilor

Trăiască Regele / În pace şi onor / De ţară iubitor / Şi-apărător de ţară

O! Doamne Sfinte / Ceresc părinte / Susţine cu a Ta mână / Coroana Română!


11 gânduri despre &8222;10 MAI, Ziua tuturor românilor&8221;

  1. Vivat, crescaet, floreat !
    … o sansa pentru Romania, irosita odata cu plecarea dintre noi a Seniorului … mare pacat !
    Recunoatere internationala – singurul reprezentant oficial al Ro, invitata la parada de la Moskva …
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    E, sper sa nu te superi daca voi publica aceasta imagine si pe Facebook, cu nindicarea sursei, evident ….
    Regret ca nu m-am ocupat din timp ….
    Dumnezeu sa-l ocroteasca pe rege … si pe noi pe langa maiestatea sa ….

    Apreciază

  2. Mă bucur să văd că mai sunt români adevăraţi şi sunt cu adevărat fericit să constat faptul că voi, prietenii mei de pe blogosferă, vă număraţi printre cei nu au uitat ceea ce noi, ca popor, am trecut cu vederea de mult…

    Apreciază

  3. Imaginea, impreuna cu altele, inclusiv Imnul Regal au fost postate
    la adresa http://www.facebook.com/?ref=home#!/brad.dan
    Brad Dan NIHIL SINE DEO !

    Imaginea preluata de la prietenul de BARICADA !
    https://baricada.wordpress.com/2010/05/09/10-mai-ziua-tuturor-romanilor/
    Yesterday at 10:07am ·

    M-a bucurat in mod deosebit ca doi distinsi bloggeri – Roxana Iordache si Marius Ghilezan au optiuni monarhice … desigur , poate mai sunt si altii …

    Evident, am postat si o poza a Seniorului …Dumnezeu sa-l odihneasca in pace …

    Apreciază

  4. 10 mai ziua regatului…
    Nu sunt monarhist, nu-s nici macar un fan al regelui. De fapt, as putea spune ca-s chiar un anti prin prisma a ceea ce a suferit eroul national Antonescu din cauza lui Mihai.
    Oricum la multi ani mie, voua tuturor…
    PS: am suferit o depresie ingrozitoare in ultimele 2 zile. Serverul meu a picat si toata baza de date s-a distrus. Aveam un back-up facut din 2 mai..Acum trebuie sa refac toate articolele de atunci si pana in prezent 😦

    Apreciază

  5. @S
    Draga S, nu vreau sa declansez o polemica … daca Maiestatea Sa, Mihai nu efectua rondoul din 23 august, Romania inceta sa existe !
    THINK FREE !
    Am pierdut Herta, Basarabia, Bugeacul … ok, sa spunem ca rusii si-au luat partea …DAR de ce am pierdut Cadrilaterul in favoarea bulgarilor ?! De ce ?!
    ….Romania nu a terminat printre Puterile Invingatoare …dar daca termina alaturi de Germania, era infricosator …
    ***
    Parerea mea
    Antonesca ar fi fost un mare erou ( ca Mannenheim ) daca:
    1. Nu trecea Nistrul
    2. Nu deporta evreii si tiganii
    3. Nu declara razboi SUA (gest gratuit, pe care Hitler nu l-a solicitat)
    4. Pastra o armata intacta, instruita si bine dotata pana in 1945

    Ce credibilitate ar avea oare Romania daca ar redeveni monarhie si ar avea un prim ministru ca Iohannis ?!

    Apreciază

Lasă un răspuns

