Băsescu & Boc – Confruntarea „titanilor”

6 gânduri despre &8222;Băsescu & Boc – Confruntarea „titanilor”&8221;

  1. daca la anul tot in deficit suntem, sa vedem pe unde mai scot camasa boc ci baxescu…

    te astept la mine pe blog despre cum Andrei Nastasian, puslamaua lui Curuletz Nastasian, o duce asa de rau, incat si-a gasit un job la o terasa de fitze din Herastrau?!?!?!?!?

    Apreciază

  2. asta depăşeşte şi mitologia grecilor cu lupta dintre titani. de fapt a tracilor, pentru că se pare că grecii cînd au venit au furat-o de la traci. pentru asta lipseşte amicul tăricel (grecoteiul) călare pe aia cum o cheamă? uite că-mi scapă. GAIA. uite că mi-am adus aminte. şi cum încearcă să fure banii titanilor traci nu numai miturile. prima bursă de mărfuri au avut-o tracii frigieni la Bursa (Turcia de vest) şi primii bani au fost bătuţi de lidieni tot traci, aşa că grecii nu ne pot bate nici la bani şi nici la mituri. acum cînd vreau să rîd puţin să mai descreţesc fruntea şi să-mi rîd de bătrîneţe, fac un popas scurt aici la tine, ca să încarc bateriile. la povestea cu electricianul am răspuns la raho. m-am gîndit că puşculiţa era goală, că atîta management ştie orice electrician.
    numa’ bine rumînule!

    Apreciază

Lasă un răspuns

