Oana Stancu şi Sorin Ovidiu Vântu: SOV Story la un pahar de SOVignion BLAT

~ prin baricada pe V 30, AM.

16 Răspunsuri to “Oana Stancu şi Sorin Ovidiu Vântu: SOV Story la un pahar de SOVignion BLAT”

  1. Am furat-o!

    Like this

  2. Noi să fim sănătoşi! Altfel, fii învitatul meu, oricând doreşti…

    Like this

  3. Multumesc.

    Like this

  4. oana stancu inghite in sec seva invataturilor vanturiene…

    Like this

  5. Mişcă-i, rogu-te, cotul tipului, să văd mai bine brăţara de la piciorul fetei.

    Like this

  6. Băi, ce ţară! Vântu şi Băsescu! Am comis pleonasm?

    Like this

    • Nici un pleonasm, asta-i realitatea nuestra politica – băşinoasă până la saturaţie… Cât despre faza cu cotul, Doina, am să-ţi trimit pe mail varianta cu vedere la brăţară…

      Like this

  7. Că tot ziceam într-un alt coment că nu mă pricep la femei… :P

    Like this

  8. Ma mir ca ai imbracat-o asa. Mie fata ei imi inspira pantaloni de piele, bici, dominare, bataie pana te ia dracu’….din astea dragute :))

    Like this

  9. Se pare că ai o apăsare pentru Oana Stancu. :P
    Soţia ta ştie că ai vreo patru postere cu Oana numai în TOP ARTICOLE? :D
    Unde mai pui că şi alţi băieţi din presă ar putea fi invidioşi!

    Like this

    • Păi, dacă în TOP ARTICOLE se duc automat posturile cele mai vizitate, nu e vina mea, văd că e la ordinea zilei de când a pus-o Vântu pe liber.. Altfel, are Oana pe cine să apese… :) Soaţa mea te citeşte şi îţi transmite salutări…

      Like this

  10. As fi ras, da n-am la ce !
    Libidions, doar asa se traduce “mistou” de fata !

    Like this

  11. “Vântu şi Băsescu! Am comis pleonasm..”
    :))))
    Chiar ăsta să fie brandul de ţară?? Că de când îl căutăm.
    :))

    Like this

  12. Este pleonasmul valabil al ultimilor ani, dar cum bine se știe.., după vânt, vanturi urmează vreme buna!

    Like this

  13. incredibil

    Like this

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 654 other followers