PINGUINUL, CRIZA ŞI EPISTOLA LUI BOC CĂTRE COMERCIANŢII AUTOHTONI

9 gânduri despre &8222;PINGUINUL, CRIZA ŞI EPISTOLA LUI BOC CĂTRE COMERCIANŢII AUTOHTONI&8221;

  1. Salutare la toată lumea!.. Modernizat sau nu, călcat pe pantof sau dimpotrivă de către vulturul pleşuf, se pare că pinguinul, până la urmă, are să ne tragă el, pe noi, pe…

    Apreciază

  2. baricada
    am dat peste mesajul prin care-l anunţai pe tibi de iubita lui delia, care-l caută la rahoveanu. o „fată” care are vreo 62 de ani. am rîs cu lacrimi. ce-i drept după felul înamorezat de a vorbii cu raho, la asta duce mintea pe oricine. am rîs să mă prăpădesc.
    cum am ajuns? simplu, mi-am băgat nasul la o postare de-a lui cu inchiziţia:
    http://tiberiuorasanu.wordpress.com/2010/07/19/pergamentul-diafan/#comment-5556
    o alta cu Ţadic:
    http://tiberiuorasanu.wordpress.com/2010/07/18/tadic/#comment-5544
    şi o ultima cu Pergamentul Diafan:
    http://tiberiuorasanu.wordpress.com/2010/07/19/pergamentul-diafan/#comment-5550
    el e ferm convins din cauza celor spuse de Culianu că povestea cu inchiziţia a fost ceva doar aşa în închipuirea oamenilor, că de fapt nu a fost adevărat. cînd discuţia a început să devieze, i-am spus că mă retrag deoarece consider că nu e o discuţie intelectuală de bună calitate. el mi-a înşirat o listă în care amestecă tot felul de nume dintre care doar unii afirmă astfel de aiureli, iar pe alţii eu nici măcar nu-i bag în seamă. cred că ştii ce vorbesc şi nu e necesar să dau nume. în acelaşi timp îmi cere mie nume şi titluri, pe care chiar dacă i le dau le ignoră pur şi simplu, şi-mi cere altele din nou. ai să vezi şi tu.
    uită-te, dar te rog nu comenta, ci doar aruncă-ţi o privire peste toate trei adresele şi spune-mi ce părere ai. consider că opinia ta e importantă pentru mine.
    mă doare sufletul cînd văd unde a ajuns ţara. săraca Românie! cît de mult a decăzut? îmi pare rău s-o spun dar asta e realitatea. se pare că nu numai material dar şi intelectual s-a degradat foarte rău. şi ce să mai spun de cei tineri cu care mă mai lupt, cînd şi cei în vîrstă nu sînt prea departe, de tupeul şi obrăznicia nejustificată a celor tineri. deci ei au 62 de ani.
    numa’ bine rumînule!

    Apreciază

  3. Din câte mi-am dat seama, de la o discuţie constructivă şi un schimb de opinii bazat pe analize aprofundate, aţi alunecat către o dispută regretabilă. Nu sunt în măsură să judec argumentele voastre câtă vreme, deseori, propriile-mi argumente mi le fundamentez, eronat, pe resorturi instinctuale şi nu pe chestiuni documentate. Mai mult decât atât, nu stăpânesc deloc „materia” controverselor voastre, însă, Zamolxus, prietene, consider că e contraproductiv ca doi oameni cu convingeri puternice să se contreze atât de vehement pe nişte teme a căror explorare, chiar şi în contradictoriu, ar putea sluji pentru deschiderea minţilor masei de ignoranţi…

    Apreciază

  4. baricada
    asta nu e nimic. a ajuns la invective şi injurii (HAI SIKTIR JIGODIE SECURISTĂ de ex), pe care după ce i-am spus că greşeşte că nu mai trăiesc în România de mult şi nu înţeleg ce e aia securitate, a scos imediat comentariile atît ale lui cu injuriile cît şi ale mele. am o copie. tot timpul fac înainte de trimite sau de a citi. aşa e cum spui, mai ales cele în contradictoriu sînt cele mai productive, numai că la el e nu se poate aşa ceva deoarece are o gîndire rigidă de tip stalinist. de fapt i-am spus şi eu la sfîrşit cînd a cul minat cu injurii că e un fanatic pseudo-intelectual. păcat că le-a scos! eu i-am spus că mie nu mi-e ruşine şi nu înţeleg de ce lui îi e. nu ţi-am cerut părerea despre conţinutul controversei, ci despre atitudinea unui aşa zis intelectual şi comportamentul jalnic şi degradant. i-am mai spus că seamănă cu România tristă şi-n derivă. păcat că le-a scos. le-aş pune aici la tine dar nu cred că e bine. mai bine ţi le-aş trimite altfel dar nu ştiu cum. poate prin raho, el trebuie să aibă adresa ta de e-mail. în plus ca ţaţele a cerut şi asistenţă la alte scriitoare şi scriitori să-l susţină. eu asta numesc mahalagism intelectual.
    numa’ bine rumînule!
    ai grijă doar să stai departe.
    ţi-a plăcut povestea cu 62 de ani?

    Apreciază

Lasă un răspuns

