EXERCIŢII DE RESPIRAŢIE

Dacă pe Sterian nu l-ar fi ucis tocmai indiferenţa celor pe care i-a adus la guvernare în ’96, esenţa „Exerciţiului” său ar fi fost foarte bine ilustrată prin clipul de faţă. Priviţi, inspiraţi, expiraţi, înghiţiţi… Realitatea e chiar în faţă…

14 gânduri despre &8222;EXERCIŢII DE RESPIRAŢIE&8221;

  1. baricada
    cînd mă gîndesc că încă din 1990 de la mineriada lui Iliescu pentru care încă nu a plătit poliţa, făceam asociaţia: Inspiraţie, Emanaţie şi Transpiraţie, cînd era deja prima demonstraţie în forţă antidemocratică a noului regim neo-comunist, iar prietenii îmi spuneau că greşesc, că acum o să fie bine! şi minciuna: Ni se fură revoluţia! cînd de fapt nu fusese nici-o revoluţie, deci nici măcar nu avea cum să fie furată. situaţia era de un ridicol fără margini. chiar de curînd am răsfoit notele mele de atunci, unde am găsit şi o scrisoare deschisă către Iliescu, în ciornă, pe care am abandonat-o, pentru că am considerat că e inutil să stau de vorbă cu un porc. oricum nu rezolvam nimic. s-a demonstrat pe deplin. mai tîrziu prin 1993, prietenii mi-au dat dreptate. era deja tîrziu.
    numa’ bine!

    Apreciază

  2. Rezultatele alegerilor din mai 1990 spun totul. Am încercat, în timp, să-i înţeleg şi pe cei care ar fi ieşit în stradă la vremea aia, la primul semn al lui Ilici… Nu am reuşit decât în mică măsură…

    Apreciază

Lasă un răspuns

