Mădălin Voicu – Politica la colţ de stradă

12 gânduri despre &8222;Mădălin Voicu – Politica la colţ de stradă&8221;

  1. asta mi-aduce aminte de vremurile de demult cînd unii vindeau mărţişoare pe Lipscani, prezentate în serviete diplomat. mai făceam şi eu un mărţişor şi ceva bani de buzunar pentru fetiţe în primăvară, dar nu în tren şi nici pe canapele la partid. pe vremea aia nici nu existau partide. era ceva acolo, dar nu putea fi numit partid. îmi pare rău că nu am vîndut mărţişoare ca să mă pot transpune în pielea personajului. eu le produceam, nu le vindeam. mă tot întrebam dacă mai există această tradiţie prin zonă. la fel şi cu felicitări. odată am scos una cu o icoană pe acetofan care sugera o icoană pe sticlă. am dat interviuri la băieţii cu ochi albaştri, şi mi s-a făcut un film documentar care era prezentat la jurnalul filmelor, în care eram prezentat ca un element retrograd care nu s-a dezbărat de obiceiuri religioase, care contraveneau marxismului. ce ştiu e că o rudă prin alianţă cu tata, din miliţie, a fost dat afară săracul degeaba din cauza mea, iar eu că am făcut vreo 20.000 de lei, care pe vremea lui ceaşcă erau bani grei de tot, şi-n plus m-am văzut şi la jurnal la film la cinema, e adevărat ca personaj negativ în opinia lor, da ce mai contează?!
    numa’ bine rumîne!

    Apreciază

Lasă un răspuns

