Eliberarea lui Vântu – Lady Justice is dead, long live Mr. „Justice”!

16 gânduri despre &8222;Eliberarea lui Vântu – Lady Justice is dead, long live Mr. „Justice”!&8221;

    1. Sir, n-am nimic împotriva unei atitudini unitare… Pe ei, şi pe mamele lor (dacă săracele au greşit şi ele)… dar, dacă am lua-o cronologic, până să-l judece pe Băselu vor ieşi fo două generaţii de magistraţi la pensie…

      Apreciază

  1. Eu ma gandesc ca mogulu e invidios pe DDTV care, cum si-a pus de un arest, cum e gata prezidentiabil. cre’ca asta vrea si SOVul. unde si-a facut el gresit calculele e ca, desi toata haita d presari a sarit sa-l apere, n-a iesit nici o baba in strada. Poate, daca incepe sa arunce cu bani de FNI, ne putem pregati pentru Republica Realitista Romania…

    Apreciază

  2. baricada
    să-l trimitem pe băse, că dacă-i trage băse o labă, vede el numa’ săbii!
    că uite aici:

    http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/International/200228/Intalnire-glaciala-intre-dispretuitorul-Sarkozy-si-Basescu.html

    am crezut sincer că-l plesneşte pe-a lu’ sarcozile de mătură de nu se vede, da numa’ l-a speriat şi i-a arătat palmele, cînd l-a întrebat şoptit să n-audă reporterii: cu care vrei să ţi-o trag?

    numa’ bine!

    Apreciază

  3. baricadă
    scuză-mă am uitat să dau titlu!
    Întîlnire gladială între discriminatorul Nicolae Sarecozile şi Pălmarul de Băse.
    numa’ bine!

    Apreciază

Lasă un răspuns

