Vreau o ţară ca afară! Tu?

8 gânduri despre &8222;Vreau o ţară ca afară! Tu?&8221;

  1. Problema cea mai cotoioasa este ca in momentul de fata Romania ne da afara…nu exista cuvinte ca sa-mi pot exprima indignarea,furia si neputinta pe care o simt pentru faptul ca suntem nevoiti sa traim intr-o tara straina departe de familie si asta pentru lucruri decente cu ar fi:respectul fata de munca pe care o prestezi indiferent de gen,siguranta zilei de maine,un sistem sanitar extraterestru in comparatie cu cel din Romania,si lista poate continua.Ganditi-va ca peste jumatate din romanii plecati nu se mai gandesc sa se intoarca acasa si nu pentru ca sunt bogati ci pentru ca aici simt intradevar ca pot trai linistiti.Eu imi iubesc tara incepand cu piatra pe care bunica o folosea ca proptea ca sa tina poarta deschisa si terminand cu toti copacii din jurul blocului sub care am crescut si pe care un primar prea zelos i-a taiat.Cu toate astea eu VREAU O TARA CA AFARA desi mai intai cred ca trebuie sa tragem o brazda-ngusta si adanca sa uitam ce este toleranta sa invatam ce este respectul de sine si sa taiem raul din radacina.

    Apreciază

Lasă un răspuns

