Mihaela, Nina şi Adina – Balerinele lui Moş Gerilă

UN REMAKE ÎN TON CU SEZONUL… AM „UITAT-O” PE DACIANA, DAR NU ÎNTÂMPLĂTOR… EA E ALTĂ „CATEGORIE”…

10 gânduri despre &8222;Mihaela, Nina şi Adina – Balerinele lui Moş Gerilă&8221;

  1. haoleu, Baricada, da’ mi s-au strepezit o ă le când am le-am văst pe băbăciunile alea acolo. hai că aia a lu’ Ge o ană e mai tinerică, da’ babatiile alea mi-au spart cheful de zâmbet…

    Apreciază

  2. Mo, străbunica naţiunii esplică perfect de ce voia nea Nelu comunism cu faţă umană, hă, hă, hă. Păi vă daţi seama ce feţe vede omu’ ăsta acasă? Pe aia pe care-o bărbiereşte şi pe-a lu mamaie, pe care dac-o vezi dimineaţa la trezire, îţi vine să adormi la loc, poate-poate dispare coşmaru’! Chiar că ţi se face dor de-o faţă cât de cât umană!

    Apreciază

Lasă un răspuns

