„Fratele” Gelu Voican Voiculescu – Un mason cu mâna-ntinsă la pelteaua pedelistă

23 de gânduri despre &8222;„Fratele” Gelu Voican Voiculescu – Un mason cu mâna-ntinsă la pelteaua pedelistă&8221;

  1. O jigodie. Mai bine îl aruncau ăia din balconul Palatului Victoria (nu crăpa, nu-s decât maxim 10-12m), pe 18 februarie 1990, când au intrat bucureştenii peste ei. Putea să plece, ca don Pedro, dar el a vrut să facă pe „macho man”, pe interesantul.

    Apreciază

    1. Vorba ta… Ba chiar să spui „jigodia de Voican” ar fi deja o exprimare pleonastică… Cât despre faza cu balconul, eu nu cred că Pedro doar plecase, ci fusese pus la adăpost, ca superior ierarhic pe linie masonică…

      Apreciază

  2. aoleo, iar a ieșit Voican Voiculescu din anonimat?
    data trecută când a făcut-o, s-a lăsat cu ucidere de șef de stat.
    Ponta și Crin, oare ce ne pregătiți?
    sau să întreb nu „ce”, ci „când”?

    în altă ordine de idei:
    și ăsta se numește Voiculescu.
    interesant 🙂

    Apreciază

  3. Am intrat şi eu în Palatul Victoria, pâna la etajul 1. Uşile din lemn masiv spre etajele superioare erau blocate (şi sunt sigur că dupa ele aşteptau băeţii în poziţie de tragere), iar siguranţele („buşoanele”) de la lifturi erau scoase. Am intrat la et.1, unde Dumitru Dincă „făcea” un guvern de uniune naţională, după care am plecat 9presimţeam iminenta interventie, care s-a produs dupa o oră), nu înainte să opresc (împreună cu alţii) nişte demenţi care vroiau să taie cu briceagul tapetul de mătase sau canapelele.

    Apreciază

  4. Care-i treaba cu masonii astia, e niste supermeni care au primit o pereche de coae impreuna cu sortzul din dotare? Sau un creier in plus fata de muritorul de rand?

    La cum se prezinta public si ce scot pe gura, par sa fie niste baieti cu o inteligenta foarte obisnuita, medie adica.

    Apreciază

  5. dacă amestecăm literele de la GELU VOICAN VOICULESCU iese … SOCLU CIUNG VULVE COAIE ! – toate predestinate ! (sunt cuvinte din DEX-nu sunt deloc porcoase)

    Apreciază

  6. baricada
    un frate de vază, dar nu de-aia de pui flori în ea. cînd spuneam lumii chiar atunci cînd se petreceau zile schimbări cu cine au de-a face spuneau că sînt plecat cu turma. acum eu sînt într-adevăr plecat şi degeaba îmi dau dreptate acum pentru că nu am ce face cu ea. ce mă surprinde e încontinuare discuţiile puerile care au loc pe marginea subiectului. adică lumea nu vede decît şorţuleţele lor, dar nu şi dezastrul creat în România. e interesant cum vede românul în general soarta determinată de aceste şorţuleţe nevinovate. nici nu vreau să caracterizez cunoştinţele românilor din acest punct de vedere. aşa cum am văzut aici mai sus că ar fi moscovit. pentru cine nu ştie cele două noţiuni se bat cap în cap, iar în plus ţara a fost deja smulsă moscoviţilor cum se sugerează de aceste fiinţe nevinovate cu şorţuleţe.
    românii habar nu au ce se petrece cu ţara lor.
    numai bine şi ţine-o tot aşa!

    Apreciază

      1. de-a dura lex
        mulţumesc! eu unul îmi bat gura chiar de la teribilele evenimente din 1989 şi nimeni nu m-ascultă. ba mai mult sar pe mine mă atacă spunînd că vorbesc prostii şi mă blochează sau îmi şterg comentariile. aici la baricada sînt ceva mai în largul meu, deşi o ţin mai din scurt ca să nu-i fac omului probleme în plus pentru că şi-aşa are săracul destul.
        am tot urlat de faptul că marea lojă naţională a României are sediul chiar în clădirea parlamentului, ca să poată dicta direct şi mai rapid politica lor care trebuie implementată.
        iar cînd îi văd pe majoritatea cu insignuţa în piept (băse, bocceluţă, marko frumosul, etc) mă apucă ameţeala, mai ales cînd văd că veniturile stau pe loc dar preţurile aleargă după cele din piaţa comună, că vezi doamne sîntem în EU. doar cu preţurile că salarii şi servici aiurea. mi se spune atunci că românii sînt leneşi şi nu muncesc, deci nu merită mai mult ba chiar mai puţin. asta e o altă manipulare masonică căreia foarte mulţi români creduli îi cad pradă. românii sînt la fel de muncitori ca orice altă naţie dacă răsplătiţi pe măsura eforturilor. cel mai bun exemplu e al celor plecaţi la muncă afară. de ce acolo sînt răsplătiţi pentru ce fac? aşa că mitul cu românul nu munceşte e tot o manevră ordinară pentru a menţine salariile cît mai jos şi avea profituri cît mai mari. aşa au ajuns unii să devină miliardari în 10-15 ani, ceea ce e practic imposibil în lumea occeidentală. hoţie şi corupţie mai mare ca-n România e greu să vezi chiar şi la ţările africane cărora le mersese vestea în direcţia asta.

        numai bine şi sănătate!

        Apreciază

  7. Oameni buni, vă rog, pace şi prietenie… Dura lex şi Zamo, chiar dacă polemizaţi, sper să nu ajungeţi la insulte, ar fi păcat şi contraproductiv… Vă mulţumesc anticipat!..

    Apreciază

    1. baricada
      cum ai ajuns la o asemenea concluzie? eu nu consider deloc că eu aş polemiza cu de-a dura lex. probabil că nu am înţeles mesajul, oricum nici prin cap nu mi-a trecut chiar dacă aşa stau lucrurile cum spui. din cîte cunosc nu cred că am produs nimic din ce afirmi de genul insulte sau nici măcar nu cred că am fost contraproductiv. în general nu sînt nici măcar productiv, sau mai bine zis mi-a pierit cheful să mai fiu.

      dacă povestea cu halatul are altă conotaţie te rog tradu-mi şi mie, ca să nu mor prost, iar dacă nu şi consideri prezenţa mea aici inutilă nu e nici-o problemă. doar spune!

      numai bine!

      Apreciază

      1. la mine se referea, eu am postat ceva mai dur.

        dar și la dumneavoastră, pentru că ați intervenit în discuție insultându-i pe toți cei care au scris aici:
        « ce mă surprinde e încontinuare discuţiile puerile care au loc pe marginea subiectului. »

        Apreciază

  8. Zamo, eu vă citesc pe amândoi cu plăcere şi aş vrea să pot face asta în fiecare zi. Sunteţi doi oameni deosebiţi şi de aceea am pledat doar să nu se ajungă la insulte… Atât, nu am acuzat pe nimeni.

    Apreciază

  9. de-a dura lex

    poate şi explici cum i-am insultat pe toţi aici. afirmaţiile tale sînt ca nuca-n perete, iar în plus eu mă adresam lui baricada şi nicidecum la toţi. dacă tot te amesteci unde nu ar fi cazul poate citeşti tot ce se scrie, deşi în general ţi-aş recomanda să-ţi vezi de-ale tale. ştiu de unde bate vîntul şi crede-mă că nu mă interesează, iat persoana ta şi mai puţin. dacă te-ai simţit ofesant e doar din cauză că nu ai cunoştinţele necesare unei astfel de discuţii. lasă-i pe alţii să le poarte. oricum te rog să te explici cu referire la cum i-am insultat eu pe toţi de aici.

    la bună vedere dragule!

    Apreciază

  10. baricada
    mulţumesc pentru lămuriri şi precizări! au fost binevenite, cît despre partea închinării va fi linişte aşa cum s-a mai întîmplat şi cu alţi călători pasageri pe aici pe la tine, că nu voi devia aşa cum prea bine şti.
    numai bine!

    Apreciază

  11. Documente despre activitatea antedecembristă a fostului viceprimministru Gelu Voican Voiculescu, pe care le-am găsit în dosarul acestuia de la CNSAS:
    “Despre faptul că falsific deconturile, în afară de şeful meu, mai cunoşteau majoritatea colegilor mei”
    Referat de terminare a urmăririi penale: Inculpatul Voiculescu Gelu Voican a dat dovadă de sinceritate

    Distinsul domn Gelu Voican Voiculescu se consideră prigonit de regimul comunist şi cere 748000 de euro despăgubiri de la stat, în temeiul legii 221/2009, în principal pentru că în 1985 a fost băgat la închisoare. Procesul are termen pe 6 iunie 2011 la Tribunalul Bucureşti.

    Sorin Ovidiu Vîntu ce mai aşteaptă, de ce nu cere şi el despăgubiri? Că doar a făcut închisoare în epoca Ceauşescu, şi ştim, din cartea lui Alex Mihai Stoenescu “Interviuri despre revoluţie”, că a împrăştiat manifeste anticomuniste.

    Apreciază

Lasă un răspuns

