Preda, Macovei şi Voinescu – PDL şi atacul intelectualilor

20 de gânduri despre &8222;Preda, Macovei şi Voinescu – PDL şi atacul intelectualilor&8221;

  1. Prietene, am dat drumul la taraba temporar, pen’ ca-s plecat din oras pentru cateva saptamani si ma pot ocupa pasager de blog. M-a cam si jenat gandul sa-mi fac reclama c-am deschis din nou. Ideea era sa fac rost si de email-ul tau ca sa iti fac invite pe timpurile cat e inchis, dar si ca sa iti arat si altceva.

    Apreciază

  2. din umbra, pteat sa-l pui si pe TRU 🙂 – Forta fie cu tin e, mai, Matrixe! acuma, pe bune, macar este un inceput ce s-a facut luni cu modificarea de statul. Acum ai putea sa faci o postare si cu aut-suspendarea Ridzei (aceasta adevaratul omul paianjen a Vaii Jiului).

    Apreciază

    1. Nu contest că modificarea ar putea facilita o infuzie de suflu nou intelectual, problema e că deschide o poartă pe care er putea intra şi alte fluxuri… Mă bag cu Ridzi…

      Apreciază

  3. Mă laşi ❗ …dar ce ai bre cu omul aista 😉 Avem şi noi unul mai „spălat” la minte şi iaca, l-au abordat ca subiect. Să ştii că pe MOni o prin „iegării” 💡

    Apreciază

    1. N/am nimic cu intelectualii, bătrâne, şi nici cu ideea de împrospătare, doar portiţa asta cu „derogările” mă face pe mine să mă gândesc că, mâine – poimâine, pe acelaşi model, şi alte grupuri au să-şi mai ceară dreptul la ascensiune… Şi să te ţii atunci discuţii…

      Apreciază

Lasă un răspuns

