Băsescu – Şah cu Felix sau jocul de-a „Cine a palmat Regina?”

30 de gânduri despre &8222;Băsescu – Şah cu Felix sau jocul de-a „Cine a palmat Regina?”&8221;

  1. Da cand asteptam una si cu Basescu ;)) E cam serios aici, dar si motanul e incordat 😀

    Stii ce-mi place mie cand rade Basescu? Ca se crizeaza toti.
    Ce nu-mi place cand rade Basecu? Ca e ca-n Harap-Alb…

    Apreciază

    1. La fel. M-a bucurat, dar mă întristează totodată , pentru că pe mogulizoarele lui Nush şi Mircea Felix se acreditează o idea falsă: verdictul nu are nicio valoare. Am ascultat inclusiv opinia liderilor politici, atât cât am putut, dar sunt dezamăgit. Marea dezamăgire vine de la penelişti care trec cu vedere aceasta sentinţă

      Apreciază

      1. Faptul că s-a dat după cinci ani o sentinţă este totuşi o mare realizare. Despre jurnalişti şi politicieni ce să spun? Mănâncă … în fiecare clipă, nu m-am putut abţine să nu scriu asta, pentru bani.

        Îmi povestea o prietenă cum o colegă de-a ei , cam c…de felul ei era exagerată cu spălatul ei şi cu curăţenia din jurul ei. Orice făcea se simţea tot murdară. Sper ca şi politicienii şi jurnaliştii ăştia să aibe acelaşi senzaţie.

        Apreciază

  2. Stimaţi prieteni, vă rog să-mi scuzaţi absenţa de pe Baricadă, din ultimele zile. Din 10 martie sunt tată, moştenitorul a venit pe lume şi zilele astea alerg full time pentru a-i face primirea cât mai călduroasă… Promit că am să revin în scurt timp…

    Apreciază

Lasă un răspuns

