Maica Băseasca, Preacuvioasa Elena din Bruxelles

13 gânduri despre &8222;Maica Băseasca, Preacuvioasa Elena din Bruxelles&8221;

  1. nu sunt eu creștin, dar asta mi se pare blasfemie… cred că s-ar învârti prin morminte preoții, călugării și maicile adevărate dacă rapandula asta ar ajunge în postura asta… 😉

    Apreciază

    1. Nu fii şi tu chiar atât de categoric… N-am încondeiat nicio Sfântă… Păi, când va fi de „lucrat” cu vreun Prea Fericit din tagma asta nouă, tot aşa ai să-mi spui?..

      Apreciază

      1. a, nu, ăștia sunt deja în branșă… doar că cârpa asta e din cale afară de penală… întrece cu mult orice altă față sau spate bisericesc…

        cred că și ei se cam cutremură (din toate punctele de vedere) când se uită la imaginea asta

        auzi, știu că tac-su nu s-a ocupat cu din astea (la petreceri pentru fraieri mă refer), dar îi mergeau vreo doi mici într-o mână, unul între buze și o sticlă de săniuța în cealaltă mână… sau poate că început să aberez de prea multă pască…

        Apreciază

    1. Le ştiu pe fete, dar io am vrut să spui că ea e nevinovată cu duhul în Parlamentul ăla, că-i inocentă săraca, că i se potriveşte scaunul de parlamentar cam cum i s-ar potrivi lui Borcea fotoliul de preşedinte al Stelei…

      Apreciază

  2. Cand printesele nu reuseau sa faca aliante politice (sau se amestecau prea mult in politica) erau trimise de obicei la manastire. Nu vad nici o blsfemie, numai ca la Cozia nu cred ca au in meniu apa plata cu lamaie.

    Apreciază

Lasă un răspuns

