A fost sau n-a fost? Osama, un terorist de înaltă tensiune

11 gânduri despre &8222;A fost sau n-a fost? Osama, un terorist de înaltă tensiune&8221;

  1. asta este ca telefonul dat de Bula, de pe front, sotiei lui Itic:
    – a murit Itic…
    – cum asa?
    – peneumonie
    – pai cum a facut pneumonie?
    – pai…glontul rece, corpul cald…

    Apreciază

  2. A fost sau nu Osama, teroristul care a speriat lumea?

    Eu nu prea am fost speriată de el.Cred că mă speria mai mult să-l văd pe senatorul Cătălin Voicu ministru de interne.
    Și câte altele nu mă sperie.

    Îmi place cum l-ai făcut.Felicitări!

    Apreciază

    1. Mulţumesc, Carmen… Nici pe mine nu prea m-a încercat teama de Osama ci mai degrabă furia faţă de un individ ce a oferit aliaţilor pretextul potrivit pentru o ultracostisitoare manifestare de forţe ce durează un deceniu… Pe de altă parte, nu ştiu ce feeling aş fi avut dacă WTC-ul ar fi fost în Bucureşti…

      Apreciază

Lasă un răspuns

