Cui i-e frică de Daniel Morar?

După episodul camerelor spion din pereţii CJ Iaşi, am auzit USL-aşi „gândind premeditat cu voce tare”, pe la televiziunile Mogulistanului, despre „gestapovistul” Morar şi aparatul său „fioros” de control… L-am figurat ca atare pe procurorul Dănuţ, poate au să-l vadă mai bine băieţii deştepţi din întreg spectrul politic, de la roşu la portocaliu, poate au să se sperie o vreme şi, cel puţin pentru un timp, poate n-o să le mai stea mintea la minciuni şi furăciuni… Părearea mea…

8 gânduri despre &8222;Cui i-e frică de Daniel Morar?&8221;

  1. Fantastic, eu nu am stiut de acest site. Am sa-l recomand.Cum pot sa fac o copie si sa o trimit mai departe?Mai intii de toate, proprietarul imi permite asta?Multumesc

    Apreciază

Lasă un răspuns

