Noul Logo de Ţară „Explore the carpathian garden”

Avem frunza, ce ne pasă, n-avem ce pune pe masă, Doamna Udrea, sclipitoare, tenace, risipitoare, ne prezint-o promovare, într-o ţară-nfloritoare

Din îndepărtata Chină, toată lumea se închină – de unde-atîta bănet pentr-o frunză de pe Net? Nu trebuie să disperăm, altfel cum mai progresăm?.. Fără logo, fără brand, cum s-avem un happy end?

Vin chinezi in număr mare,  şi la munte şi la mare, litoralul, de vrei, poţi, fără alge şi peşti morţi, te primeşte cu căldură şi fără infrastructură, iar la munte, ce să-ţi spun, te-ntâlneşti cu ursul brun, care stă lihnit de foame aproape de tomberoane!

In final ne-am consolat, ce-am votat, am căpătat …

(SURSA: folclor internautic)

11 gânduri despre &8222;Noul Logo de Ţară „Explore the carpathian garden”&8221;

  1. Am postat si eu pe face book aceasta imagine si am primit o sumedenie de critici, cu mentiunea sa-mi rusine ca promovez astfel de imagini in care este batjocorita Romania. Eu am privit imaginea ca pe un pamflet, insa dupa avalansa de critici pe care le-am primit, fiind nevoita sa sterg un numar considerabil de prieteni din lista, nu stiu ce sa mai cred. 😦

    Apreciază

    1. La fel am păţit şi eu Elise, dar nu m-am supărat, chiar dacă prietenii mă criticau în continuare deşi precizasem că nu eu sunt autorul… La fel, am privit imaginea ca pe un pamflet, şi am păstrat-o pentru că nu consider că pătează imaginea României… Omuleţul nu face pipi pe România, ci pe celebra frunză, care este un logo arbitrar, criticat şi promovat doar pe post de instrument turistic… Deci, ţara-i una, frunza-i alta…
      PS. Prietenii, totuşi, nu-i şterge… Aşa cum te bucuri atunci când te apreciază, permite-le şi să te critice, atunci când nu sunt de acord cu tine…

      Apreciază

  2. Aaaa…….pai nu am sters pe cei care m-au criticat, ci pe cei care m-au jignit, fara niciun fel de „perdea” si la fel ca si tine le explicam ca nu de tara-i vorba ci de esecul Ministrului Turismului in promovarea brandului turistic al Romaniei si pe care oficiali TUI l-au „desfiintat”. Oricum iti multumesc frumos pentru raspuns si multumesc deasemenea si pentru „poznasele” pamfleturi pe care le promovati. :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

