Ilici – La ce mese mai cântă azi regele lăutar

25 de gânduri despre &8222;Ilici – La ce mese mai cântă azi regele lăutar&8221;

  1. Frumos cloning. Nu ştiu dacă mai ascultă cineva, inclusiv din PSD muzica lui Ion Iliescu, nu prea se mai vinde nici măcar prin sate 🙂
    Unii chiar cred că istoria se scrie atât de simplu, printr-un jubileu, şi că şi-au scrijelit numele în manual prin simpla participare sau neparticipare. Şansele cresc dacă intri în sală în timpul discursului, cu mâinile în buzunar?

    Apreciază

    1. Salutare! Am întâlnit o oareşcare reticenţă vis a vis de aspectul ăsta şi nu am mai insistat… Varianta cu coperta postată pe post de link activ a fost acceptată însă, şi am lăsat lucrurile să meargă pe făgaşul ăsta… Dincolo de copertă, în revistă mai intră săptămânal încă patru colaje iar pe site-ul Academiei postez cam o dată la două zile… Sper ca, în curând, să-mi intru într-un ritm care să-mi permită să nu neglijez nici blogul…

      Apreciază

Lasă un răspuns

