Adrian Mutu şi Boicotul zarzavaturilor olandeze (Baricada pentru Academia Caţavencu)

Dă click pe imagine pentru a citi şi articolul pe site-ul Academiei Caţavencu

5 gânduri despre &8222;Adrian Mutu şi Boicotul zarzavaturilor olandeze (Baricada pentru Academia Caţavencu)&8221;

  1. Ai progresat foarte mult.

    As avea si eu o rugaminte.
    De unde iei stock-urile si cum faci fata sa capete aspectul ala lucios ca de ceara ?.
    Daca mi-ai putea trimite un psd cu unul din proiectele tale,care vrei tu, la alegere ca sa pot invata si eu,mi-ai face cel mai frumos cadou de Craciun.

    Apreciază

    1. Chiţibuş, hai s-o luăm pe rând:
      – din nefericire nu prea beneficiez de stock-uri, că astea costă… pozele sunt pur şi simplu de pe net, cât mai high quality cu putinţă
      – aspectul ăla lucios e urmarea aplicării unei intregi succesiuni de aplicaţii din Photoshop: color balance, saturation, hue, exposure, offset etc… nu-ţi trebuie decât timp ca să dai în ele şi alegi unde te opreşti
      – nu-ţi pot face cadoul acum, de Crăciun, pentru simplul fapt că tot ce am postat în ultima vreme e făcut pentru Academia Caţavencu, şi, prin urmare imaginile sunt proprietatea AC… Promit, însă, cu prima ocazie cu care postez ceva ce nu-i realizat pentru Caţavencu, să-ţi trimit PSD-ul, tot pe post de cadou dar cu efect retroactiv… Totul e să-mi aminteşti, însă…
      Ce zici?

      Apreciază

Lasă un răspuns

