Băsescu şi Ponta – arbitrul şi tuşierul

12 gânduri despre &8222;Băsescu şi Ponta – arbitrul şi tuşierul&8221;

  1. Trup şi suflet pentru culori
    O echipă ce face furori

    În seara asta, i-am băgat pe dinamovişti în poartă cu tot cu Andone, cu autobază, cu Borcea şi cu arbitrul Avram… Din păcate, ne-am permis prea devreme floricele… Punctele le-am pierdut, dar rămân la concluzia că am câştigat o echipă…

    HAI STEAUA!

    Apreciază

    1. baricada
      eu credeam că nici nu mai există echipele astea. habar nu am de ce vorbeşti. mulţumesc de informaţii dar crede-mă că sînt pe-afară rău de tot. eu glumeam vizavi de meciuri aranjate pentru fostele dinamo, steaua, etc şi arbitrii corupţi. ăştia doi ar fi foarte potriviţi pentru aşa ceva.
      numa’ bine!

      Apreciază

    1. Ne-am pus si noi intrebarea in dimineata in care a dispărut pur si simplu. Nu se stie nimic sigur, însă Theophyle susţine că stergerea blogurilor a fost un gest voluntar, cauzat de o oarecare saturatie, evenimentul fiindu-i anterior anuntat, într-un fel, de Hultanul… Cam asta e tot ce stiu până la ora asta…

      Apreciază

Lasă un răspuns

