3 gânduri despre &8222;NU!&8221;

  1. Azi e zi de sărbătoare. Baricada și-a amintit că are prieteni care se întreabă ce face el, Victor , de nu dă niciun semn de viață.

    Bine ai revenit. De datul șpăgii nu vreau să-mi amintesc în acest moment.

    Apreciază

    1. Sărut mâna, Carmen… Am o vară pe care nu o doresc nici la duşmani, îmi e extrem de greu să revin în blogosferă, nici cu evenimentele politico sociale nu mai sunt la curent iar moartea bunului prieten Alexandru Asmarandei (de la razvratit.wordpress.com) mi-a turnat plumb în încheieturi…

      Apreciază

      1. Îmi pare sincer rău. Ce pot să-ți spun în astfel de momente grele ?

        Sincere condoleanțe !
        Bănuiesc că a fost fulgerătoare și prietenul era tânăr. Situațiile aceste sunt cu adevărat șocante.

        Apreciază

Lasă un comentariu